Blog

Vyhledávací dotazy a klíčová slova

Piště hezké reklamní texty a buďte originální a kreativní! Klíčová slova jsou nepochybně nejdůležitější součástí vaší PPC reklamy. Při vytváření reklamní sestavy buďte co nejkonkrétnější. Docílíte toho, že pokud potencionální zákazníci zadají hledaná slova do vyhledávačů, máte možnost je díky nim přivést právě na vaše webové stránky nebo konkrétní produkt.

Více

PPC reklamní systémy

Vaše inzerce PPC reklam bude vidět! Pro zadávání a zobrazování slouží reklamní systémy. Nejpoužívanější v ČR máme dva. Ve vyhledávači na Googlu je to Google AdWords a ve vyhledávači na seznamu Sklik.

Více

Cíle PPC reklam

Zvyšte svůj ZISK! Před tím než se pustíte do vytváření strategií vašich kampaní, uvědomte si, jaké jsou vaše úmysly. Z jakého důvodu chcete inzerovat a čeho tím vlastně chcete dosáhnout. Tohle jsou nesmírně důležité kroky. Jen správně stanovené cíle na začátku vám pomohou ve finálním zobrazení.

Více

Výhody PPC reklam

Bezesporu největší výhodou je zaměření na určitou skupinu zákazníků. Dokážete přesně zacílit podle geografické polohy na konkrétní věkovou skupinu a pohlaví. Díky PPC reklamám můžete volit spoustu kritérií, která vám umožní cestu k úspěchu a novým klientům.

Více

Co je PPC reklama

Chcete na své stránky dostat nové návštěvníky HNED? PPC reklama (Pay Per Click) je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů současnosti. Platíte zde za proklik na vaši internetovou reklamu. Rozhodně na plné čáře vyhrává nad tisknutými propagačními letáky, jejichž využitelnost neodpovídá kvalitám PPC reklam.

Více

Od ledna 2017 bude Chrome označovat weby bez HTTPS jako nezabezpečené

Pokud od ledna 2017 navštívíte stránku, která komunikuje přes HTTP a která obsahuje formulář pro zadání hesla, popř. údajů o platební kartě, Chrome na to ze začátku upozorní varováním Not secure (Nezabezpečeno) v adresním řádku.

Více

Jak probíhá výroba webových stránek a internetových aplikací

Předejděte problémům při výrobě a provozu webu. Chcete-li začít na internetu vydělávat, musíte znát alespoň základní postupy a doporučení. Vyhnete se tak typickým problémům, které tvorbu a provozování webových stránek může provázet.

Více

Proč může být užitečné vytvoření webových / internetových stránek?

Úspěšná webová prezentace musí splňovat několik nutných předpokladů. Přístup k internetu se stal součástí každodenního přísunu informací pro 99% nakupujících. Podcenění tohoto faktu vás může přijít draho. Z tohoto důvodu je stále aktuálnější nutnost prezentovat své působení prostřednictvím tohoto media a získat tak za nízkou cenu možnost nabízet své produkty a služby lidem kteří je právě vyhledávají a chtějí za ně utrácet své peníze.

Více

Wireframe - drátový model

Je-li před tvorbu webových stránek a aplikací vytvořen wireframe, minimalizuje se počet chybně implementovaných požadavků až na polovinu. Wireframe je termín popisující definici funkčních prvků (jaké prvky bude web obsahovat) a jejich rozmístění na webové stránce (např. logo, menu, aktuality, projekty, fotogalerie, patička). Důležité: není to grafický návrh, ten je vytvořen až na základě hotového Wireframe.Zkládá se z čar a textů, více barev než černá/bílá se nedoporučuje, max. pro odlišení aktivních prvku (odkazy).

Více

Responzivní design - co je a jak funguje

Uživatelé internetu v dnešní době nepřistupují pouze prostřednictvím svého počítače. Masivně narostlo množství uživatelů přistupujících k webových stránkám skrze mobilní telefony a tablety. Reakcí na tento fakt je zavedení tzv. responzivní web designu.

Více

Kategorie