Vaše inzerce PPC reklam bude vidět!
Pro zadávání a zobrazování slouží několik reklamních systémů. Z nich v ČR mezi nejpoužívanější patří právě nejpoužívanější v ČR máme dva. Ve vyhledávači na Googlu je to Google Ads (dříve Google Adwords) a ve vyhledávači na seznamu Sklik.
Pokud chcete zviditelnit svoji firmu a zajistit si nové zákazníky, bude to jednoznačně v jednom z těchto systémů.
Google Ads
Inzerovaná reklama se objevuje se ve výsledcích vyhledávání v prohlížeči Google a jeho partnerských webech.
Jak to funguje?
- Přidáte kreditní kartu – váš Google Ads účet bude provázaný s vaší kreditní kartou, ze které se vždy platba za inzerci ztrhává v pravidelných intervalech
- Reklama se začne zobrazovat – např. na základě vámi zadaných klíčových slov.
- Strhne se nastavená částka z kreditu – v momentě, kdy zákazník klikne na vaši reklamu.
- Nabídnete částku za proklik – lze libovolně snižovat i zvyšovat. Tu je potřeba moudře zvolit po analýze klíčových slov podle množství konkurence, která inzeruje na vámi požadovaná klíčová slova. Čím vyšší konkurence ve vašem odvětvím je – tím vyšší cenu za proklik lze očekávat.
Celou útratu v reklamním systému můžete snadno korigovat nastavením denního rozpočtu.
A co je na tom všem nejlepší?
- Máte o všem naprostý přehled
- Díky chytrým nástrojům, které vám provádí zpětnou analýzu, udělat ty nejlepší závěry a statistiky. V ten moment řídíte svůj rozpočet vy.
- Pro analytickou činnost můžete zcela zdarma používat Google Analytics, který s účtem Google Ads snadno propojíte.
Chcete o sobě dát vědět svým zákazníkům znovu? Těm, kteří už vás jednou navštívili? Remarketing v rámci Google Ads to plně umožňuje.
Sklik
PPC reklama na Seznam.cz je další možností, skrze kterou lze velmi efektivně a hlavně výkonnostně inzerovat svoje kampaně velmi podobně jako v Google Ads.
Jak to funguje?
- Založíte si účet
- Dobijete si kredit – přes aplikaci Peněženka, váš účet bude provázaný s vaší kreditní kartou.
- Nastavíte si kampaně – následně je spravujete v jednom administrativním prostředí.
- Propojíte vás účet – s Google Analytics, díky čemuž získáte tolik potřebnou analýzu vašich dat.
- Remarketujte – Sklik nabízí Retargeting (jinými slovy Remarketing), který vám pomůže s nabídkou produktů nebo služeb zákazníkům, kteří vaše webové stránky již někdy navštívili.
Za pomoci reklamních systémů dokážete oslovit úplně nové zákazníky v on-line prostředí. Vyzkoušejte to!
Začněte využívat online marketing ve všech směrech.