PPC reklamní systémy

Vaše inzerce PPC reklam bude vidět!

Pro zadávání a zobrazování slouží několik reklamních systémů. Z nich v ČR mezi nejpoužívanější patří právě nejpoužívanější v ČR máme dva. Ve vyhledávači na Googlu je to Google Ads (dříve Google Adwords) a ve vyhledávači na seznamu Sklik.

Pokud chcete zviditelnit svoji firmu a zajistit si nové zákazníky, bude to jednoznačně v jednom z těchto systémů.

Google Ads 

Inzerovaná reklama se objevuje se ve výsledcích vyhledávání v prohlížeči Google a jeho partnerských webech.

Jak to funguje?

  • Přidáte kreditní kartu –  váš Google Ads účet bude provázaný s vaší kreditní kartou, ze které se vždy platba za inzerci ztrhává v pravidelných intervalech
  • Reklama se začne zobrazovat – např. na základě vámi zadaných klíčových slov.
  • Strhne se nastavená částka z kreditu – v momentě, kdy zákazník klikne na vaši reklamu.
  • Nabídnete částku za proklik – lze libovolně snižovat i zvyšovat. Tu je potřeba moudře zvolit po analýze klíčových slov podle množství konkurence, která inzeruje na vámi požadovaná klíčová slova. Čím vyšší konkurence ve vašem odvětvím je – tím vyšší cenu za proklik lze očekávat.

Celou útratu v reklamním systému můžete snadno korigovat nastavením denního rozpočtu.

 A co je na tom všem nejlepší?

  • Máte o všem naprostý přehled
  • Díky chytrým nástrojům, které vám provádí zpětnou analýzu, udělat ty nejlepší závěry a statistiky. V ten moment řídíte svůj rozpočet vy.
  • Pro analytickou činnost můžete zcela zdarma používat Google Analytics, který s účtem Google Ads snadno propojíte.

Chcete o sobě dát vědět svým zákazníkům znovu? Těm, kteří už vás jednou navštívili? Remarketing v rámci Google Ads to plně umožňuje.

Sklik

PPC reklama na Seznam.cz je další možností, skrze kterou lze velmi efektivně a hlavně výkonnostně inzerovat svoje kampaně velmi podobně jako v Google Ads.

Jak to funguje? 

  • Založíte si účet
  • Dobijete si kredit – přes aplikaci Peněženka, váš účet bude provázaný s vaší kreditní kartou.
  • Nastavíte si kampaně – následně je spravujete v jednom administrativním prostředí.
  • Propojíte vás účet – s Google Analytics, díky čemuž získáte tolik potřebnou analýzu vašich dat.
  • Remarketujte – Sklik nabízí Retargeting (jinými slovy Remarketing), který vám pomůže s nabídkou produktů nebo služeb zákazníkům, kteří vaše webové stránky již někdy navštívili.

Za pomoci reklamních systémů dokážete oslovit úplně nové zákazníky v on-line prostředí. Vyzkoušejte to!

Začněte využívat online marketing ve všech směrech.