Internetový marketing
Zvolte si směr. Využijte naplno obchodní potenciál internetu.
Webové stránky bez návštěvníků vám nepřinesou žádný profit. Absence marketingu je mnohdy důvod krachu internetových projektů a mylné svedení viny na špatně vytvořené webové stránky.
CO BY NEMĚLO V KAMPANI CHYBĚT:
-
DEFINICE CÍLŮ
Alespoň v základních bodech byste měli mít jasno čeho chcete v internetové kampani dosáhnout.
-
URČENÍ CÍLOVÉ SKUPINY
Definice cílové skupiny pomůže vybrat fungující marketingové nástroje a použít je efektivním způsobem.
-
VÝBĚR DOSTUPNÝCH NÁSTROJŮ
Vhodnou kombinací marketingových nástrojů lze dosáhnout požadovaných výsledku s nízkými finančními náklady.
-
PLÁN KAMPANÍ
Jednotlivé marketingové akce do sebe musí zapadat.
-
ANALÝZA VÝSLEDKŮ
Co nelze změřit, nelze ani řídit. Každá kampaň musí mít měřitelné výsledky a ty musí sloužit pro další rozhodování.
-
REVIZE A OPAKOVÁNÍ PROCESŮ
Dle tzv. demingova cyklu – tj. PDCA (Plan-Do-Check-Act čili plánuj-udělej-zkontroluj-jednej“) lze opakováním a zlepšováním marketingu zdokonalovat celý proces a dosahovat stále lepších výsledků.
NÁSTROJE INTERNETOVÉHO MARKETINGU
-
SEO OPTIMALIZACE
Boj o lepší pozici ve výsledcích internetových vyhledáváčů se stal neoddělitelnou součástí většiny internetových projektů.
-
PPC KAMPANĚ, REMARKETING
Pomocí PPC kampaní lze dosáhnout rychle (do několika minut od spuštění nové webové prezentace) požadované návštěvnosti s přesným zacílením. Remarketing pak osloví již jednou přichozivší návštěvníky vaší prezentace na nečekaných místech internetu.
-
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Jednoznačně současný trend internetového marketingu. Pomocí dobře vytvořených kampaní na sociálních sítí lze dosáhnout lavinového přívalu návštěvníků vašich projektů.
-
DIRECT MAIL
Přímé oslovení zákazníku pomocí e-mailu vždy patřilo k nejefektivnějším způsobům získávání návštěvníků.