Zvolte si směr. Využijte naplno obchodní potenciál internetu.

Webové stránky bez návštěvníků vám nepřinesou žádný profit. Absence marketingu je mnohdy důvod krachu internetových projektů a mylné svedení viny na špatně vytvořené webové stránky.

CO BY NEMĚLO PŘI INTERNETOVÉ KAMPANI CHYBĚT:

  • Definice cílů

    Alespoň v základních bodech byste měli mít jasno čeho chcete v internetové kampani dosáhnout.

  • Určení cílové skupiny

    Definice cílové skupiny pomůže vybrat fungující marketingové nástroje a použít je efektivním způsobem.

  • Výběr dostupných nástrojů

    Vhodnou kombinací marketingových nástrojů lze dosáhnout požadovaných výsledku s nízkými finančními náklady.

  • Plán kampaní

    Jednotlivé marketingové akce do sebe musí zapadat.

  • Analýza výsledku

    Co nelze změřit, nelze ani řídit. Každá kampaň musí mít měřitelné výsledky a ty musí sloužit pro další rozhodování.

  • Revize a opakování procesů

    Dle tzv. demingova cyklu – tj. PDCA (Plan-Do-Check-Act čili plánuj-udělej-zkontroluj-jednej“) lze opakováním a zlepšováním marketingu zdokonalovat celý proces a dosahovat stále lepších výsledků.

NÁSTROJE INTERNETOVÉHO MARKETINGU

  • SEO optimalizace

    Boj o lepší pozici ve výsledcích internetových vyhledáváčů se stal neoddělitelnou součástí většiny internetových projektů.

  • PPC kampaně, remarketing

    Pomocí PPC kampaní lze dosáhnout rychle (do několika minut od spuštění nové webové prezentace) požadované návštěvnosti s přesným zacílením. Remarketing pak osloví již jednou přichozivší návštěvníky vaší prezentace na nečekaných místech internetu.

  • Sociální sítě

    Jednoznačně současný trend internetového marketingu. Pomocí dobře vytvořených kampaní na sociálních sítí lze dosáhnout lavinového přívalu návštěvníků vašich projektů.

  • Direct mail

    Přímé oslovení zákazníku pomocí e-mailu vždy patřilo k nejefektivnějším způsobům získávání návštěvníků.