Jednoduché a efektivní nástroje pro důsledné řízeni Vaší firmy – správu úkolů, efektivní vedení porad… Museli jste již někdy opakovaně urgovat nebo vysvětlovat zadaný úkol? Systém Vám poskytne informace o vybraných aktivitách Vašich podřízených, požadované reporty budete mít na stisk jednoho tlačítka.

ŘÍZENÍ ÚKOLŮ

  • Správa úkolů – evidence splněných a nesplněných úkolů, včetně vazby na zdroj úkolu
  • Možnost zadání podúkolu k primárnímu úkolu
  • Automaticky nastavená oprávnění na čtení úkolů – základ pro řízení firmy
  • Možnost nastavení emailového upozornění na nový úkol
  • Možnost napojení úkolů na MS Outlook

ŘÍZENÍ PORAD

  • Zadávání strukturovaného zápisu z porady přímo do databáze, včetně úkolů z nich plynoucích
  • Kontrola úkolů z předchozích porad
  • Snadná orientace v záznamech
  • Uživatelsky jednoduše nastavitelný přístup k jednotlivým poradám

INFORMACE A UPOZORNĚNÍ

  • Automaticky generované upozorňování na události z plánování a řízení a z ostatních čístí firemního software DIRECTIS
  • Informace se zobrazují vybraným uživatelům na titulní stránce
  • Operativní zadávání informací pro vybrané skupiny uživatelů
  • Možnost nastavení odesílání emailů s upozorněními

PŘÍKAZY ŘEDITELE

  • Operativní řízení firmy pomocí elektronických příkazů ředitele
  • Evidence platných a splněných příkazů
  • Možnost zadávání úkolů a opatření
  • Vazba na zapracování příkazů do dokumentace